zac 11/3

SATAN VAD JAG ÄLSKAR DENNA PONNY!! han var såå galet fin idag!

ibörjan var han lite knackig tyckte jag men det försvann snabbt och han var mjuk redan från början nästintill,så rullade på i jätte låg och bra form. tog galopp efter ett tag och han var lika fin där,super lätt att korta och hela köret. blir så glad!!

rullade över galoppbommarna lite och han tyckte det var bus enkelt. fortsatte sedan på stutsen och räcket,där jag gjorde volt i mellan ibörjan. sen fortsatte jag med halt i mellan och avbrott osv. han lyssnade super,lite ibland men inget överdrivet. kände han var lite dålig på att svara på mina förhållningar men man brukar ju tappa lite på lydnaden under vintern så nu när man kan rida riktigt igen,så kommer det nog tillbaka med tiden. :)

HAN VAR IAF AS FIN IDAG!! bästa ponny<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0