Zac 10/3

dressyr i PD, med gramanen. Kan säga tur jag tog gramanen för undra hur illa det varit annars för de var ju kaos idag om vi säger så..;)

red i en timme och arbetade mycket med galoppen,byten,halt från galopp,korta galoppen osv. Han lyssnade bra för det mesta!

dock fjantade han en del så fick säga till han med rösten ofta för att han skulle veta att de va jag som bestämde,menmen. Även fat han fjantade och så även idag så var han fin där i mellan,så nöjd matte idag! :)

HAHAHAH,dock hände världens roligaste grej!! galopperade i lugn galopp och sen helt plötsligt gör han världens jävla bocksprång, vilket jag inte var med på alls så åkte fram på halsen lite och istället för klänga mig fast så valde jag landa på fötterna på marken,för annars hade han troligen fått panik,knaaas ponny!

bloggar från mobilen så har inga hästbilder ni inte sett så ni får en på mig :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0