YES!

Jag såg ju att det var en clinic i Ronnyby med Douglas och Agneta och sen om man bläddrade ner så var det lixom ett halvt dokument så det skulle nog egentligen inte vara med. Men jag drog upp det för det var som en bild och då stog det att man fick träna mellan 20 och 2130 så anmälde jag mig till mejlen som stog där men sen fick jag ett svar där det stog att man inte anmälde sig till träningen på den mejlen.
Så jag kollade in på ronnebys hemsida och där stog det att man skulle anmäla till en privatperson och träningen skulle hållas mellan 13 och 16, hmm.
Men det är min kompis pappa som man ska anmäla sig till och hon har frågat honom om det fanns plats för mig så nu är jag änmäld ändå! Och där jag kollade först stog det att träningen var för Agneta men nu står det att den är för Douglas! Ännu bättre :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0