Latte 10/3

Gud vad jag älskar denna hästen! Det är nog svårt att hitta en häst som passar mig bättre än henne..
Det märktes verkligen inte att hon hade vilat i två dagar för hon var jätte mjuk och inte alls "extra" pigg! Flyttade henne mycket för skänkeln i uppvärmingen och det gjorde hon jätte bra, sen jobbade jag mycket i kortgalopp och mycket galoppombyten när vi kommit igång.
Hon kortade sig väldigt bra och jag kom åt henne bra också, galopppmbytena gick också super! Hon byter helt rent höger till vänster ibland men tvätom blir det lite springit och korsgalopp, när jag bankade till henne lite ordentligare med ytter så sparkade hon?! Så jag flög fram på halsen, haha hon har börjat få lite attityd ju, lär sig av Berra ;)
Red bara i typ 30 minuter men hon var så sjukt fin och galopperade väldigt mycket dessutom :)
.
Gullis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0