LAGTÄVLINGAR

När man tävlar i lag så tycker jag det är extremt viktigt att hålla ihop och verkligen har kul! (haha,nu låter jag som alla mammor idag typ..) nej,men ärligt om det är en bra stämning inom laget så blir ju allt med laget såå mkt bättre!

Som idag,alla skrek på varandra,när någon red var vi så jäävla nervösa så vi höll på att dö och vi stod upp på läktaren och hoppade! haha. Alla pushade varandra osv. sen avslutade vi med att äta på donken som var minst lika kul!

Jag ridit i lag flera gånger men helt ärligt är nog detta det bästa laget jag ridit i,och vi har jävligt bra förutsättningar då alla verkligen kan rida och vet vad dom håller på med! Eriksmålas div 1 lag 2012,ska fan ta hem skiten!!

Måste även berätta en galet rolig sak! Ebba (Lindberg) och jag skulle köpa glass när alla skulle åka efter donken så då gjorde vi de och då kom Lotta och Eva-Lena och skulle också köpa glass innan dom åkte,och då stog dom bakom oss i kön men sen öppnades en kassa till och då tog dom den. Och då visste dom typ inte vem av dom som skulle säga vad dom skulle ha så då sa dom samtidigt ''2 mcflurry..'' och då bryter dom ut i gapskratt och såklart gör jag och Ebba med det och då står vi där och gapflabbar och alla bakom disken tror vi är dumma i huvudet..HAHA
skojja om det gjorde ebbas och min dag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0