KARLSHAMN 4 MARS

Tjenare alla!
påväg hem från tävlingen nu,första omgången av div ett, måste även få berätta att vi har även världens goaste lag,underbara jävlar är ni brudar!

i förklassen var det en LB och då var Zac så jävla fin och vi hade ett bra flyt och lixom bara rullade på och det blev en dubbelnolla och en fjärde placering då jag valde lite längre svängar ist för chansa på jätte korta för fanns inga ''mitt i mellan vägar'' om ni fattar :)

i lagklassen i grunden var han sååå fin igen!! han var lixom klockren och tror ni inte vi är nolla till sista hindret där vi river med såå jävla lite?! SÅ ONÖDIGT,han skulle bara lyft på hoven liite till ju! men vi kom till omhoppningen endån iaf :)

och i omhoppningen så var Ebba o Ebba nolla,Felicia 8 fel och jag 4 fel då jag fick ett stop då jag inte red med yttre i en sväng,vilket jag är så jävla sur på mig själv för! För annars hade vi typ vunnit,men vi kom femma iaf och det var tre placerade :) nu taggar vi till nästa omgång där vi ska vinna!! hell yeah


Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Fasst när var han skadad? Han var halt innan jul ja.. men det var ju ett bra tag sen och det var en sträckning..? ;)<3

2012-03-04 @ 18:27:04
URL: http://baraacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0