I skolan

Sitter i skolan nu och börjar 9. Ska berätta lite mer om varför Latte står i Ronneby, vi ska ju träna för Douglas på onsdag och vi vet ännu inte vilken grupp jag kommer rida i så kanske vid 14 redan och då har inte pappa någon chans att köra mig men jag kan också rida vid 20 (som jag hoppas) och då står hon i Ronneby tills onsdag så idag efter skolan åker jag dit och rider henne sen bor jag hos min syster till onsdag och hoppar över skolan och sen kör han som äger gården mig till träningen!
Latte är dessutom född där hon står nu, undra om hon känner igen sig, haha. Men nu vet ni hur det är!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle inte ni kunna skriva typ /carina eller /jacqueline efter era inlägg? Annars är det så svårt att veta vilka som skriver vad osv... :)

2012-03-06 @ 18:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0