GODNATT!

melodifestivalen var ett rent skämt,hatar loreen,hon är såå äcklig dålig,haha! men ärligt trodligen har hon ingen chans alls sen i stora i Baku,vilket trodligen danny hade haft då de gick bra för saade och dom är ganska lika. kan även säga att alla ni som sa att Ulrik inte skulle ha någon chans eller att han inte skulle få några röster för han var så ung,känner sååå ägda. för han kom ju trea av en anledning ;)

nu ska jag lyssna på musik på högsta volym i lurarna tills jag somnar ungefär. imon ska jag försöka komma upp tidigt,ska hinna göra massor imorgon. rida 2 st,(ska försöka få någon att filma och isf lägger jag upp de här!!) kyrkan ska hinnas med,plugga sönder och ja endel saker till. men vi hörs mer imorgon,ha de! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0