Goddag

Sitter på bussen påväg hem nu, slutade jättetidigt, me like! Egentligen går vi 8 till 4 på måndagar men i fredags hade halva 9c och halva 9d redovisning och jag var en av dom och idag skulle resten ha den och vi andra skulle haft 3 och en halv timmes rast sen musik 3 till 4 men den fick vi hoppa över får musikläraren tyckte synd om oss.
På idrotten skulle vi åka skridskor men min syster hade mina så skulle jag ha dom sen men hon åkte till stan med dom så jag kunde inte vara med.. Men jag och en kompis åkte till stan då vid typ halv 11 och vi käkade där och kollade i lite affärer och jag köpte en tröja. Så nu har jag precis varit och solat och är påväg hem nu :)
Chill dag med andra ord och jag är jätte glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0