FULL RULLE

shit vilken dag,hunnit med massor.
stallet har fixats,zac har ridits,skurat senskydd,plockat bland alla tusen hästgrejer jag äger,chillat ute i det underbara vädret samtidigt jag fotat pollarna,kyrkan,pluggat osv.

nu har jag precis lockat klart mitt hår men kan inte riktigt bestämma mig om jag tyckte korkskruvarna blev bra eller inte,dagens i-landsproblem..

nu ska jag sätta på en film och plugga ännu lite till,har läxförhör på NO imon,om massa atomer och skit. HATAR kemi,förstår ingenting av alla dessa formler osv. känns jätte bra inför vårt stora prov vi har om några veckor om formler och skit. äääälskar livet!

imorgon är det skola som gäller,kommer hem sent imorgon,sena bussen som alla andra måndagar. så är hemma runt halv fem och då ska stallet fixas,nellan ska longeras,tänkte inleda min plan om att komma iform,så ska ut och springa imon!! sen blir det plugg på försäkringar osv som jag har läxförhör på,på tisdag. mamma tar Zac imon,ett dressyrpass då vi ska se om han fjantar med han med oså :)

pratar bara strunt nu,ha dee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0