Fredag!

fredag idag,vilket är såå sjukt härligt!
började dagen med sovmorgon men pga att man är ''bussbarn'' så fick jag tillbringa sovmorgonen i skolan,men rebecka och jag pluggade inför ett prov vi hade idag så helt okej endån! annars rullade skoldagen på men tre lektioner och kom hem med tidiga och då åt jag och kollade på OC!

Sen blev det stallet,och då fixade jag det och packade/ smörjde lite inför söndag så slipper jag göra allt imon. sen longerade jag nellan med snodden och var super duktig! lyssnade jätte bra och arbetade på kanonbra! fina ponny<3

kvällen blir bara ta lungt,lite plugg om jag orkar och sen ska jag försöka blogga och fixa lite tidinställda om datorn eller mobilen fungerar som dom ska,då mobilen/bloggappen krabbat hela dagen..suck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0