FREDAG!

Är galet trött efter denna vecka i skolan och i helgen blir det plugga ihjäl ungefär. orkat med en dampdag i skolan idag också,och då menar jag verkligen DAMP,allt från slagsmål till att folk ska typ kasta bord på en och döda en.HAHAH underbar klass man har! dock så satt jag mest och gapskrattade åt alla och allt när allt hände ;)

men iaf,just nu sitter jag på min fina pojk och vi är ute i skogen. blir ''långrunda'' mot dom runderna man kunnat ridit i vinter. Sen efter jag ridit han så ska jag rida nellan lite i PD,dressyr och rida igenom henne lite då några kommer och kolla på henne imon :) redan mockat så ska bara fixa mat oså. sen ska jag blogga förfullt till er!! visat låter det bra?

snygg ponny nyss!
/carina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0