Flitig

Har faktiskt varit väldigt flitig idag! Tog in min sadel, 3 träns, alla pannband och Lattes martingal och putsade det väldigt noga. Tog till och med av stigbyglarna och skrubbade dom så nu är dom också jätte rena.
Alla pannband har jag målat genomskinligt nagellack på och det är faktiskt sant att dom "blingar" mer då! Sen mitt blåa pannband har tappat 21 fucking stenar nu men jag målade blått nagellack på dom vita områdena så nu syns det inte alls att jag tappat några stenar!
Haha min fina lilla samlig ♥
Ni ser kanske lite där jag har målat det blåa negellacket?
Sen dom 3 andra hade jag redan satt på tränsen.. Men det är två guldigt (i olika nyanser) och ett silverigt till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0