Berra 10/3

Han var också jätte fin idag! Älskar mina hästar ♥
Red honom mycket framåt idag, för det var lite små segt i början så höll ett ganska högt tempo i början sen hade han bra framåtbjudning resten av passet. I högervarvet är han helt lovely! Men i vänster är han lite stelare.. Men han blev hyffsat fin efter ett tag.
I slutet fortsatte jag med det jag jobbade med igår, samlingar. I högervarvet gick det jätte bra och jag gick ner lite i formen till och med :D i vänster är det inte riktigt lika bra, samlade inte lika mycket för det blir ingen rytm då men höll oss på en hyffsat liten volt och höll honom mycket på yttersidan och han gick ner lite i formen i väntervarvet med.
Red i ca 50 minuter och ja det gick somsagt jätte bra! :)
gladis i hagen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0