5 SAKER OM ZAC

• Zac måste man droga för att klippa,han är lugn och så när han står i boxen oså när man klipper någon annan men när man tar ut han i skallgången och bara ta FRAM klippmarskinen sliter han sig. nörd ponny,haha!

• Han ska alltid gå ut först på morgonen igenom stalldörren men sen när han kommer en bit utanför stallet så låter han den andra hästen gå förre då han inte vågar gå först längre. hahah man kan inte annat än skratta åt han!

• När han blir arg/irreterad så tar han upp ena frambenet och viftar med det.

• jag fick på min förra blogg en kommentar om att en hade haft han på foder för antal årsen och tävlat han upp till LA i dressyr. lixom shit min ponny som taktar o dampa 24/7 gått LA dressyr..stolt hästägare!

• han litar nog faktiskt mer på mig än sig själv,dock har han växt i sig själv jätte mycket sen jag fick han!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0