5 SAKER OM KELLY

• kelly är grym på ''rsllysvängar'' och med rallysvängar menar jag att hon gör omh-
svängar i grunden,dom exempel. hur många gånger som helst har jag gapflabbat
under min ritt pga det! Ganska sjukt att hon vet precis vilket nästa hinder är,haha!
•hon är ganska igenkänd,hon har ju gått EM,Baltic cup osv osv. Så finns folk som
kan komma fram på fälttävlanstävlingar och fråga om det är Celtic Magic oså,super
roligt tycker jag!!
•hon är sån ponny som inte vill vila,utan hon älskar att bli riden och om hon står
i några dagar blir hon ivrig,uttråkad,får överskottsenergi och är som en treåring ;)
haha. så tänk er henne nu när hon stått i två månader,haha crazyyy!
•när hon stannar gör hon stopp så hon verkligen typ tvärnitar eller bara viker hon
av och jag har flera gånger varit nära på känna på backen..hehe
•rider troligen henne detta år,sen ska vi ta föl på henne<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0