dagens ridpass!

mim darta har just nu något anfall igen som dom senaste två veckorna så bloggar från iphonen nu,och ett tag fram över så kan det bli bli dålig uppdatering från pga min dators ryck,men isf ska jag försöka blogga från mobilen!

iaf,slutar alltid tidigt på onsdagar då jag har ridning som elevens val,så var hemma ganska tidigt så hunnit rida båda i skogen. Zac fick en lite längre runda för första gången på länge,han var dock väldigt jobbig idag och vara som en stutsboll så red bara ett varv på slingan. nellan fick en mycket kortare runda utan krav,utan bara röra på sig och få springa på. dom skötte sig bra tycker jag :)

ikväll tillbringas kvällen till plugg inför en skrivning på fredag i SO. men tänkte försöka fixa lite inlägg till bloggen oså om datorn samarbeta osv. Line ska lägga in en design ikv även och om någon dag är headern även uppe då min fina vän Carro står för den,tusen tack!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0